• Notícies
  • Blog
  • La millor escola pel meu fill
pre3-4.jpg

La millor escola pel meu fill

El paper del mestre ha de ser el d'ajudar a l'alumne a descobrir tot el potencial que porta dins seu perquè senti el seu propi poder i confiï plenament en ell mateix.

La nova educació ha de ser capaç de descobrir el potencial i els somnis dels nens.

A l’Escola L’Horitzó tenim una llarga experiència i tenim clar que l’ensenyança i la motivació són elements decisius pel desenvolupament del cervell i per tant, per a la intel·ligència, l’emotivitat i la felicitat personal. Tot això només s’aconsegueix des de la imprescindible personalització i des de l’estimació. Els primer anys d’escolarització són claus i cal que la cura dels infants estigui en mans de vertaders professionals.

Un nou paradigma educatiu, unes noves necessitats.