• Notícies
  • El dia a dia

L’Escola incorpora en el seu projecte educatiu la innovadora eina Minecraft Education

L’Escola incorpora en el seu projecte educatiu i en el currículum dels seus alumnes el Minecraft Education amb el qual es potenciarà des de l’art i la química fins a la sostenibilitat i les llengües estrangeres, tot de forma transversal.

Minecraft Education és una plataforma d’aprenentatge que promou la creativitat, la col·laboració, la comunicació, la resolució de problemes i el pensament crític, en un entorn immersiu on l'únic límit és la imaginació.

Minecraft i la química: mitjançant el laboratori virtual de Minecraft Education els nens i nenes crearan molècules químiques i experimentaran les seves combinacions amb seguretat. Una manera de treballar per projectes i equips la taula periòdica dels elements i les conseqüències de les seves combinacions.

Minecraft, l’anglès i l’art: mitjançant la lectura d’una història en anglès (per exemple, una part de Robinson Crusoe) els nois i noies es reuniran per grups i representaran a Minecraft com s’imaginen el que han escoltat (comprensió lectora) i després ho compartiran amb la resta de companys i companyes. Una bona manera de potenciar la percepció visual i artística, l’anglès, el treball en equip, etc. Quantes illes diferents de Robinson Crusoe es crearan?

En paral·lel, i per treure’n el màxim rendiment, l’Escola afegeix a les seves TIC la plataforma de Microsoft Education, 4 nous ipads d’Apple i una pantalla digital amb la qual també està previst potenciar la geometria.