• Notícies
  • El dia a dia

Aquesta setmana ens visiten membres del professorat de la High Tech High de San Diego

Els professors de la HTH visiten l'Escola amb l'objectiu de debatre els punts fonamentals del projecte educatiu amb el qual tants aspectes compartim.

Al llarg de la setmana hi haurà temps per efectuar tallers pràctics com el DCP (Document de Control de Processos). En aquesta ocasió es farà mitjançant una visita per Barcelona a manera de "Quadern Urbà" que els alumnes de 1r i 2n de l'ESO ja han realitzat en el tercer trimestre del passat curs.