• Notícies
  • El dia a dia

Sortida al Museu d’Arqueologia de Catalunya

Dins d'un dels Projectes que tenim engegats: "Troia", el grup 50 (1r i 2n ESO) ha treballat la mitologia grega fent una Gimcana en el Museu d'Arqueologia de Barcelona.

Els museus ajuden a connectar amb la realitat. Els processos d'aprenentatge a l'Escola travessen les fronteres quinzenalment i es situen en espais propicis per a l'experimentació, la creació, la reflexió i, en definitiva, per a l'aprenentatge vivencial.
Educar en el patrimoni cultural és educar en el vincle amb el patrimoni. Només si construïm aquest vincle, només si la cultura s'aprèn en primera persona, despertarem un vertader interès cap a ella i aconseguirem alumnes sensibles a la importància de viure la cultura en totes les seves dimensions: creant-la, gaudint-la, cuidant-la.
Els museus són aliats del procés d'aprenentatge i escenari idonis per desenvolupar la curiositat, l'emoció i les ganes d'aprendre.