• Notícies
  • Blog

Els espais de l'Escola

En l’informe del World Economic Forum de l’any 2018 es destaquen, a la seva pàgina 12, les següents 10 competències/habilitats més importants (els famosos <<skills>>) que han de tenir els treballadors d’avui i alhora se senyala l’evolució que es preveu que aquestes competències tindran l’any 2022:

El DCP: Metodologia activa. Aprenentatge Basat en Projectes

Tenir la capacitat d'aprendre sempre, en qualsevol moment i lloc. L'aprenentatge cooperatiu i l'aprenentatge basat en projectes (ABP) són algunes metodologies emprades pel DCP (Document de Control de Processos) que es fa a l’escola des de fa dècades.

L'escola ha de ser el lloc on s'aprengui a utilitzar bé les noves tecnologies, on s’adquireixi un mètode de treball i investigació científica, on es fomenti el coneixement crític i s'aprengui a cooperar i treballar en equip. L'escola ha de crear hàbits i actituds d'aprenentatge.

Continuar llegint

La millor escola pel meu fill

El paper del mestre ha de ser el d'ajudar a l'alumne a descobrir tot el potencial que porta dins seu perquè senti el seu propi poder i confiï plenament en ell mateix.