Tant de gust Sr. Llull

Una manera d'aproximar i posar en coneixement dels alumnes les obres literàries i conèixer alguns autors i autores significatius de la literatura catalana, castellana i universal he estat la que hem fet:

Els nens i les nenes del grup Galàxia (10 anys) han llegit el llibre "Tan de gust Sr. Llull". Han descobert diferents aspectes de la vida i l'obra d'aquest personatge tant important, Ramon Llull, i també han après que és un bestiari llegint "El llibre de les bèsties". En aquest darrer llibre, Ramon Llull, a través dels animals, critica els defectes dels humans. Cada nen i nena ha triat un dels animals del llibre i l'ha representat artísticament amb la tècnica que ha escollit (fang, pintura, paper maché, fusteria, costura, dibuix...).

Tant de gust Sr. Llull

Newsletter