• Notícies
  • Orientacions per al confinament
Estructura horària i rutines

Tal com hem esmentat en l’apartat anterior, no estem de vacances. Per tant, per tal de poder marcar la diferència entre la situació que estem vivint i unes vacances, és important que es noti en la pròpia organització horària de la llar:

Tasques escolars

Les tasques recomanades des de l’Escola ajuden a complir l’estructura horària que hem esmentat anteriorment. A més, també poden fer de lligam amb la seva vida quotidiana.

Continuar llegint

Situem-nos: La importància del temps i de l’espai

És de gran importància que els nens i nenes (tant grans com petits) puguin situar-se en el temps. Això els ajudarà a mantenir el lligam amb la quotidianitat. Per fer-ho es pot usar un calendari o agenda per marcar amb alguna senyal el dia de la setmana en el que ens trobem.