Avui hem estat al Bett Show London 2018 (Creating a better future by transforming education)

El Bett és la primera fira de l’any en el panorama de la tecnologia educativa, que agrupa a 850 empreses líders, a 103 noves empreses, a més de 34.700 assistents (131 països representats) de la comunitat educativa global, que es reuneixen per celebrar, trobar inspiració i debatre sobre el futur de l’educació, així com sobre el paper que la tecnologia i la innovació tenen per permetre que tots els educadors i els alumnes prosperin.

Creuen en la creació d’un futur millor, transformant l’educació. La seva missió és reunir persones, idees, pràctiques i tecnologies perquè els educadors i els estudiants puguin assolir el seu potencial.

Entre d’altres coses, el sr. Tom Hall (CEO Lego Education International) i el president de la fundació de l’escola, el sr. Marc Oliveras, han renovat el compromís de col.laboració i innovació que mantenen les dues institucions des de principis dels anys 90.

Hem aprofitat també per adquirir alguns materials com l’STEAM park.