A l’Escola L’Horitzó potenciem els interessos dels alumnes que són molts i diversos!

Recorden la catàstrofe del Prestige a les costes gallegues? Doncs aquest va ser el motor de la Prova lliure d’un alumne que l’any 2002 encara no havia nascut.

El seu treball té com a objectiu reflexionar sobre l’ecologia i la sostenibilitat del planeta. En una altra Prova lliure una alumna plasma el seu interès pels «graffitis» en un llenç.

A l’Escola L’Horitzó no fem deures a casa. Potenciem que els alumnes trobin la seva pròpia passió (experimental-based learning), a que aprenguin a aprendre i a desaprendre de per vida (peer-to-peer learning), i a treballar les habilitats creatives que els faci pensar diferent de les màquines (project based learning) fent-se preguntes (research-based learning).

Els alumnes realitzen el que anomenem Proves lliures i Proves obligatòries. En el cas de les Proves lliures els alumnes realitzen un treball que trien durant un període llarg de temps, unes 9 setmanes, i a casa. Parteixen de les seves inquietuds, interessos i motivacions amb la finalitat d’adquirir uns hàbits de treball, un processos i habilitats.