Ir al contenido principal

El Bé comú: Axiologia i valors

Els grups Slider i Hasthag ha fet una activitat que porta el títol «El Bé comú: Axiologia i valors» que ha estat conduïda per dos estudiants de Pedagogia de la UB, dins el Projecte APS Compartim Idees.

Els alumnes han reflexionat col·lectivament i individualment sobre la importància dels valors morals dins la nostra societat i han pogut argumentar i compartir els diferents punts de vista.

 

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.