Els nostres alumnes participen en un debat al CCCB amb el matemàtic i divulgador científic Marcus du Sautoy

Marcus du Sautoy revela alguns dels misteris matemàtics que s’amaguen en les situacions més quotidianes de cada dia.

Marcus du Sautoy és un entusiasta i motivador, és una figura essencial en l’acostament del llenguatge de les matemàtiques i la ciència.

Du Sautoy està al capdavant de la prestigiosa Càtedra Simony de divulgació pública de la ciència de la Universitat d’Oxford. A més, és col·laborador habitual de The Times i The Guardian i participa en diversos espais televisius de divulgació científica. Ha estat al capdavant del programa de la BBC Mind Games i ha protagonitzat la sèrie documental The Code. També ha escrit nombrosos llibres de divulgació matemàtica, entre els quals destaquen La música de los números primos (Acantilado, 2010), Lo que no podemos saber (Acantilado, 2018) i Los misterios de los números (Acantilado, 2012), assaig en què es basa la seva conferència al CCCB.