Ir al contenido principal

Presentant el Projecte (Prova Lliure)

Aquesta setmana, els grups Commodore 64 (9 anys), Irrepetibles (10 anys) i Freinet (11 anys) estem presentant la Prova Lliure; pel grup de menys edat és la seva primera vegada.

Aquest projecte i la seva posterior exposició parteix de les inquietuds dels alumnes que han de tirar endavant, i a casa, les seves propostes. En comptes dels clàssics deures treballem hàbits i aprenenem a organitzar-nos el temps, a responsabilitzar-nos, a crear, etc.
Una de les propostes va ser un tutorial de l’elaboració d’un pastís.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.