Conferència, d’un membre dels Mossos d’Esquadra, sobre Internet

Dins de l’activitat de filosofia, que s’inicia als 8 anys a la nostra Escola, i en la que treballem els valors socials i cívics, que ajuden a cada nen/a a créixer com a persona, amb autonomia i responsabilitat, el grup Freinet (11 anys) ha assistit a la conferència que ha fet, a l’Escola, un membre dels Mossos d’Esquadra.

Per tal de raonar i desenvolupar les habilitats de pensament, hem estat reflexionant sobre les xarxes socials, els videojocs, saber diferenciar una xarxa social virtual d’una real, etc. Hem pensat sobre la importància de fer un bon ús, i amb seguretat d’Internet. Els alumnes i joves d’avui en dia es relacionen a les xarxes socials de forma natural, s’envien missatges, xategen, tenen perfils a les xarxes socials, blocs, pengen fotos i les comenten, comparteixen arxius… tot aprenent ràpidament. La tecnologia està al nostre servei i n’hem de saber fer un bon ús.