2a conferència del cicle de Xerrades L’Horitzó: Josep Curto

2a conferència del cicle de Xerrades L'Horitzó: Josep Curto

En què consisteixen les tècniques d’extracció i transformació de la informació anomenades deep learning?

I els algoritmes que es coneixen com a machine learning i que estan desenvolupant la Intel·ligència Artificial (AI) fins a cotes impensables fa uns anys? Què són les xarxes neuronals artificials? Quins nous reptes ètics i morals planteja la Big Data? Què son els llenguatges de programació avançats com el Python? I les llibreries d’imatges? Per què són importants les matemàtiques en tot plegat i com les potenciarem als nostres alumnes? Mitjançant les fotografies dels nostres alumnes, quines bases de dades podran crear i quins resultats mitjançant la Intel·ligència Artificial podran demostrar? Com es construeix un projecte del deep learning i com ho faran els nostres alumnes? Com treballaran la Big Data els nois i noies de l’Escola? Per què és important dominar el raonament algorítmic? Per què considerem que ARA és el moment d’introduir tots aquests coneixements i habilitats en el currículum dels nostres alumnes?

Tot això i molt més el dia 12 a les Xerrades L’Horitzó que estan obertes a tothom.

El dimarts 12 de febrer us esperem al gimnàs de l’Escola (entrada pel carrer Bigai, 15) a les 19.15h on iniciarem la segona de les Xerrades L’Horitzó a càrrec del Josep Curto que ens parlarà de l’Aplicació del Deep Learning (Machine Learning) a l’Escola.

En Josep Curto és consultor, fundador de Delfos Research, director acadèmic del Màster en Intel·ligència de Negoci i Big Data (MiB) de la UOC i professor adjunt de l’IE Business School. És autor de nombrosos articles acadèmics i llibres relacionats amb la seva experiència professional. És llicenciat en Matemàtiques i en Gestió de Tecnologies de la Informació i Màster en Business Administration.

Just abans de la conferència, en Marc Oliveras explicarà breument en què consisteix el nou currículum en competències i coneixements en l’àrea de la Intel·ligència Artificial que s’impartirà a l’Escola a partir del proper curs 2019-20.

2a conferència del cicle de Xerrades L'Horitzó: Josep Curto