Hem representat dos contes: “Les set cabretes i el llop”; i “El cargol i l’herba de poniol”

Els grups Jaf, Monotip i Cor (de 3, 4 i 5 anys respectivament) hem representat els dos contes “Les set cabretes i el llop”; i “El cargol i l’herba de poniol” que ens han explicat la Laura i l’Anna, de l’Escola d’Arts Escèniques Èxit.

Els contes i les representacions d’aquests són una eina educativa fonamental, amb ells afavorim l’aprenentatge i l’adquisició d’habilitats bàsiques per a un bon desenvolupament, ajuden a desenvolupar la comunicació oral, a adquirir vocabulari nou i millorar la comprensió, la capacitat d’escolta i atenció, així com el desenvolupament d’aspectes bàsics de la comunicació com la participació activa. A més, afavoreix la imaginació, la creativitat i la gestió d’emocions, permeten descobrir i comprendre el món que ens envolta. Les històries i aventures ens transmeten valors i ens socialitzen. Amb els contes gaudim, ens inspirem, imaginem, madurem, etc.