Josep Curto serà l’assessor del nostre nou projecte d’Intel·ligència Artificial

Aquells que varen poder assistir a la xerrada d’en Josep Curto del 12 de febrer ja varen saber que ell seria l’assessor del nostre nou projecte d’Intel·ligència Artificial en el que participaran els alumnes de segon i tercer d’ESO de l’Escola a partir del proper curs.

En Josep Curto és una de les referències mundials en aquest camp. És “data scientist”, consultor i director acadèmic del Master en Business Intelligence i Big Data de la UOC i professor adjunt de la IE Business School i de la AGSM@UNSW d’Austràlia. En el següent enllaç al blog d’en Josep Curto poden aprofundir en el contingut d’aquest projecte . Addicionalment, en Josep Curto s’ha incorporat com a nou membre del Consell Assessor de l’Escola.