Viatge per conèixer escoles de renom californianes i intercanvi d’idees i conclusions amb la High Tech High

Els senyors Francesc Colomé i Marc Oliveras han viatjat a Califòrnia per tal de compartir amb la directora de High Tech High Chula Vista (HTHCV), Angela Guerrero, impressions sobre l’experiència d’aquest curs amb els projectes comuns realitzats pels alumnes dels dos centres i amb l’estada dels nostres alumnes de tercer i quart d’ESO a l’escola de San Diego.

Les conclusions de totes les parts han estat molt positives i hem acordat seguir i potenciar en el futur l’actual aliança pedagògica entre els dos centres.

De fet, durant tot aquest mes de maig, 6 alumnes d’11è grau (equivalent a 1er de Batxillerat) i 1 mestra d’HTHCV estaran a l’Escola per tal de realitzar un treball d’Internship, i el proper juliol, 2 persones d’HTHCV estaran a l’Escola per tal d’aprendre com els nostres mestres preparen el següent curs.

Aprofitant la visita a Califòrnia, també s’han visitat 4 centres de reconegut prestigi en l’àmbit educatiu: el Latitude High School a San Francisco, l’Odissey STEM Academy a Los Angeles, i el MET High School i el Chula Vista Learning Community Charter School a San Diego.

Amb el centre Latitude High School s’ha acordat impulsar una aliança pedagògica a partir del curs 2020-21 en uns termes molt similars a la que l’Escola ja té amb el HTHCV.