Programa “ESCOLA RESPIRA”

L’Escola ha estat seleccionada per a participar a la prova pilot de l’auditoria de la qualitat de l’aire, proposta inclosa dins del programa Escola Respira

Aquesta prova pilot es realitzarà entre els propers mesos d’abril i juny d’aquest curs escolar 2018-2019.

A l ’Escola volem que els nens i nenes i els nois i noies siguin conscients de la problemàtica de la contaminació atmosfèrica: quines són les principals fonts de contaminació a les ciutats i quins efectes té la contaminació sobre la salut.

Portarem a terme un projecte per trobar què podem fer, com a ciutadans responsables, per millorar la qualitat de l’aire que respirem i per això hem d’aprendre moltes coses.  El primer pas serà recollir dades, obrir espais de debat, etc.