Ir al contenido principal

TENIM UN REPTE!

Quan hem arribat al nostre grup (tenim 5 anys), hem trobat que tots els nostres colors estaven barrejats; i les nostres caixes estaven buides.

Entre tots hem estat pensant i parlant per trobar una solució. Hem triat, hem classificat, hem repartit… i entre tots ho hem aconseguit!

La conversa matemàtica és una eina fonamental per escoltar les aportacions dels nens i poder trobar solucions. Establir aquesta conversa és una font de riquesa.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.