L’equip directiu de LEGO Education visita l’Escola

Coincidint amb l’inici de curs vam rebre la visita de tot l’equip directiu de LEGO Education, partner de l’Escola pel que fa a l’implementació de les STEM.

L’Escola, des dels seus inicis, ha treballat amb materials i productes de LEGO Education i actualment és una de les poques escoles que compte amb un projecte integral STEM, des d’infantil a secundària, seguint una mateixa metodologia.

La delegació de LEGO Education, composada per 11 persones i encapçalada pel CEO de LEGO Education, el Sr. Tom Hall, va referenciar l’Escola a autoritats educatives xineses de la ciutat de Shangai, destacant el nostre model pedagògic i l’excel·lent nivell d’integració de les STEM dins de totes les àrees curriculars. A l’acabar la visita, el Sr. Hall va demanar que “les dues institucions mantinguem un contacte permanent”, tot definint la nostra Escola com “una Escola de referència a nivell mundial”.