Ir al contenido principal

El circuit

El circuit

El circuit

El repte ha estat dissenyar un circuit amb els objectes dels que disposem a casa (plastilina, ninos, caixes, etc… ) per jugar.

Amb aquest «joc» els infants del Grup Arc de St. Martí (4 anys) treballen l’aparell buco-fonador. Han fet una pilota de paper i han utilitzat una canyeta per fer rodar la boleta a través del circuit, superant els obstacles. Posem en joc l’habilitat del control del buf, la imaginació i la creativitat. Tot un repte aconseguir-ho!

El circuit

{jumi [components/com_jumi/files/circuit.php ]}

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.