Maria Calsamiglia

Dra. en l’àrea de medicina veterinària per la University of Minnesota (EEUU), té experiència en la recerca en epidemiologia molecular.

Professora de ciències de la naturalesa, química i de teoria del coneixement d’ESO i Batxillerat durant més de 14 anys. Ha dissenyat i dirigit el programa Joves i Ciència de Catalunya Caixa i coordinat el programa d’excel·lència Ciències i Matemàtiques de la Fundació CELLEX (CiMs+CELLEX) i el programa de Batxillerat Internacional (IB) a Aula Escola Europea. És co-fundadora de Pentabilities, projecte que sorgeix d’un projecte de recerca europeu i que ha desenvolupat una eina i una metodologia per avaluar i desenvolupar les habilitats socioemocionals de l’alumnat.

És la coordinadora dels projectes de ciències i matemàtiques de l’Escola.