Pentabilities: un eina científica per a la captura, seguiment, i desenvolupament d’habilitats socioemocionals

Pentabilities: un nou mètode per a la captura, seguiment, i desenvolupament d'habilitats socioemocionals

L’Escola incorpora aquesta eina que permet fer una valoració científica de les habilitats personals i socials dels alumnes.

Una eina que ajuda als alumnes a aprendre amb propòsit, a millorar la capacitat d’adaptació, participació i transformació del món, una eina que defineix i promou aquestes habilitats a través d’avaluacions basades en l’evidència. Guanyarem perspectiva per facilitar el creixement des de dins cap a fora.

Amb Pentabilities analitzarem les motivacions internes, identificarem les habilitats claus per a cada un dels alumnes, habilitats que no es mesuren en les pràctiques tradicionals d’aprenentatge.