Estudi pilot de diagnòstic ràpid de la Covid-19 a l’Escola

Estudi pilot de diagnòstic ràpid de la Covit-19 a l’Escola

L’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, la Fundació Lluita contra la Sida i les malalties infecciones, i l’Escola L’Horitzó, han arribat a un acord per dur a terme un estudi pilot per crear un circuit de diagnòstic ràpid de la Covid-19 a les escoles.

L’objectiu del projecte és poder diagnosticar ràpidament a les escoles els casos de Covid-19 entre els seus alumnes i professionals mitjançant tests amb una resposta ràpida de 15 minuts. Per una banda, es persegueix crear un sistema ràpid i eficient de prevenció i detecció a les escoles que tranquil·litzi als alumnes i famílies, i per altra banda, descongestionar el sistema sanitari del país.

Els nostres alumnes de l’ESO formaran part activa d’aquest estudi de recerca, pioner a tot el món, col·laborant i aprenent amb l’equip del Dr. Boris Revollo i de la Fundació Lluita contra la Sida i les malalties infecciones.

Estudi pilot de diagnòstic ràpid de la Covit-19 a l’Escola