Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.
L’aprenentatge STEM

El més interessant de les ciències a l’Escola és que els alumnes observin i es facin preguntes, que aprenguin a pensar i a procedir com fan els científics.
El mètode científic es basa en l’observació, la formulació d’hipòtesis i l’experimentació per a proposar i comprovar models, lleis i teories que ens permetin entendre i fer prediccions.
El descobriment del rigor del mètode científic i alhora dels límits de les seves afirmacions és també meravellós de descobrir i cabdal per a entendre com es construeix aquest coneixement. L’àrea STEM és motor del progrés humà: vivim més anys, anem més lluny, veiem coses petitíssimes i altres molt allunyades, construïm màquines intel·ligents i som capaços de processar milions de dades per prendre decisions.
El treball coordinat des de les diverses disciplines (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques), de forma integrada i multidisciplinària, permet aprendre tot instrumentalitzant els aprenentatges, cap a un objectiu, amb un sentit i en el món real. El procés d’aprenentatge STEM està basat en la pràctica i l’exploració oberta i això, sumat a l’experiència que es va adquirint a partir de l’assaig-error, ofereix un mateix concepte en diferents contextos, permetent així que es puguin crear connexions entre les diferents matèries.
Amb l’aprenentatge STEM els alumnes tenen la possibilitat de desenvolupar habilitats de pensament, raonament, treball en equip, recerca i creativitat, alhora que adquireixen continguts acadèmics propis del currículum.