Les canyes de riu i les nostres famílies

Utilitzem canyes de riu per representar la nostra família.

El gruix, la textura, les marques i els forats que té cada canya són les qualitats que ens ajuden a escollir les canyes que utilitzem, els nens i nenes del Grup Barderola (5 anys), per representar els nostres familiars.
La imaginació i la creativitat han començat a despertar i en el grup han començat a passar moltes històries: hem anat a visitar a altres companys, hem anat de viatge, hem compartit jocs, hem anat a l’Escola… El teatre i el joc simbòlic s’han fet palesos en el grup.
Finalment, cada infant ha dibuixat «el retrat» dels seus familiars.
Fomentar l’art en la infància implica brindar estratègies per a canalitzar les diferents formes d’expressió dels petits, entre molts altres beneficis. A més, utilitzar l’art com a vehicle d’expressió és molt enriquidor, ja que pot convertir-se en una gran forma de comunicació per a ells. A través dels diferents tipus d’activitats artístiques poden revelar els seus pensaments, sentiments i interessos.

Les canyes de riu i les nostres famílies