Ir al contenido principal

Creem i expressem

Creem i expressem

Creem i expressem

El grup Kirigami (8 anys) hem après la tècnica de creació dels “muppets” (titelles de boca), a partir de mitjons vells, i els hem personalitzat per fer-los servir en diverses representacions.

Tot seguit hem passat a l’acció: cada nen i nena ha presentat el seu muppet al grup i després, per parelles, han representat històries i cantat cançons clàssiques a duet, treient-li partit a aquestes boques tan expressives.
Els titelles són un mitjà d’expressió i un mediador entre el nen i allò que vol explicar, convertint-se en un catalitzador d’idees i desitjos. Els nens fan servir els muppets per dir i fer allò que molt sovint els fa vergonya o por. Els titelles ajuden als nens més tímids a expressar-se davant el grup, així com afavoreixen l’empatia, fent a l’alumne posar-se en el lloc d’un altre.

Creem i expressem

Creem i expressem

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.