Avui comença el curs

Avui comença el curs i ens retrobem amb tots els nostres estimats i esperats alumnes.

Cada any, tota l’Escola, tenim una missió, un Projecte. Aquest any el repte de tots serà molt important.

Aquest curs aprendrem, si no es sabíem ja, o recordarem, o reflexionarem sobre com i què podem fer per SALVAR EL PLANETA. Per lluitar contra el canvi climàtic.

El planeta on vivim, «està malalt, té febre». La bona notícia és que nosaltres el podem curar i podem fer que els que estan al nostre costat ens ajudin a salvar-lo.

Hem començarem aquest MISSIÓ amb un acte simbòlic, ens hem passat una bola del món fins a portar-la a un lloc segur i ho hem fet mentre sonava Imagine de Jonh Lennon.
Entre tots farem que, tenir cura de ”EL PLANETA BLAU sigui una MISSIÓ POSSIBLE”.

Tots els mestres i tots els que treballem a l’Escola desitgem un gran inici de curs a tothom.

Benvinguts de nou!

Avui comença el curs