Tot està canviant

Resoldre problemes, iterar, córrer riscos, investigar, innovar, influir i inspirar a altres.

Nois i noies que són feliços, respectats, confiats i compromesos amb el seu aprenentatge. Els mestres ens hem enfronten al desafiament de preparar els i les alumnes amb un conjunt d’habilitats necessàries per al món modern.
Els aprenents han de desenvolupar la capacitat d’aprendre per sí mateixos; els embarquen en projectes que els desafien a fer més preguntes, provar teories, experimentar falles, refinar processos i col·laborar amb els companys. El resultat és un entusiasme per aprendre, un pensament estratègic elevat, unes habilitats refinades per resoldre problemes, una fortalesa per tolerar errors i equivocacions, i un profund sentit d’empatia.
Tot això està passant a l’Escola i amb els projectes que hem fet juntament amb @Nuvustudio ho hem pogut experimentar una vegada més.

{jumi [components/com_jumi/files/delightful.php ]}