Els valors que valorem

Hem anat a la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia. Allà li hem lliurat a la Sofía, exalumna de l’Escola, totes les estrelles de Nadal que hem fem aquest dies per al seu Christmas Market Solidari, en favor de nens i nenes amb malalties greus.

És evident que la nostra professió de mestres, com qualsevol altra, és complexa. En algun moment lamentem que els alumnes no ens fan cas, o que ens sembla que no aprenen el suficient o, fins i tot, que les famílies i nosaltres no treballem el suficient de forma conjunta. Tanmateix, avui ha estat un dia en el que podem anar a dormir pensant, de nou, que vam triar una feina molt especial. Que la Sofía, una exalumna, ja periodista, ens digui que està dedicant el seu temps a una fundació destinada a millorar la vida de malalts de malalties greus, que ens demani si volem col·laborar a fer manualitats per a la fundació, que quan ho proposem a l’Escola, tothom vulgui ajudar sense cap retret i que siguem capaços, al final de juntar exalumnes i alumnes amb el mateix objectiu solidari, ens fa poder dir amb seguretat que la nostra feina continua sent la millor feina del món.