Que la Pau brilli dins nostre com una estrella gegant

A l’Escola hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau que serà el proper 30 de gener (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

A tots els grups hem fet activitats i el Grup Vida (7 anys), a partir del conte «La fada de la Pau», hem reflexionat sobre aquest valor i hem pensat que tots podem trobar la pau en el nostre interior i també hem buscat de quines maneres podem «regalar» pau als altres.
És molt important que tots els nostres alumnes estiguin sensibilitzats que la pau és molt més que l’absència de guerres i baralles. Cal conèixer i familiaritzar-se amb els conceptes d’amor universal, de no-violència i de pau positiva, així com amb els procediments de reivindicació no-violenta dels drets humans. També és una bona oportunitat per conèixer persones i/o grups que lluiten per la pau i la justícia al món. Hem d’aprendre a resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada.

Que la Pau brilli dins nostre com una estrella gegant