Ir al contenido principal

Tots els sentits a les mans

Tots els sentits a les mans

Avui, gràcies al Cesc Oliveras hem pogut experimentar com el modelatge del fang ens ajuda a centrar la nostra atenció en les mans.

Amb el torn de fang de l’Escola se’ns obren moltes oportunitats d’aprenentatge, altres formes d’acostar-nos a l’art, més directes, més participades i cooperatives. L’art és una font de coneixement, que ens acosta a la nostra cultura. Imprescindible per seguir creant cultura. És una eina, una forma de mirar.

Tots els sentits a les mans

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.