After tears

Divendres a la tarda els grups Gea i O2 (12 i 13 anys ) vàrem passar una bona estona al costat d’una exalumna de l’Escola.

Com si d’una escriptora famosa es tractés ens va venir a visitar l’Heura Cuartero i ens va compartir les seves experiències de vida, les seves emocions i els sentiments que l’havien conduït a redactar la seva primera novel.la. Ens va agradar molt poder parlar amb ella perquè abans havíem tingut l’oportunitat de llegir i treballar la seva creació literària a partir d’un projecte de llengua, literatura i filosofia.
After Tears és la història de l’Àlex, amb una vida que no li acaba d’agradar, pares divorciats, mare alcohòlica, … però que, malgrat les adversitats de la vida, sabrà aprendre a valorar-la.
A partir de les creacions literàries els alumnes poden deixar anar la seva creativitat i tot el seu potencial i, sens dubte, és la millor manera d’engrescar els nois i noies, que comencen l’ESO, a interessar-se una mica més per la lectura i l’escriptura.

After tears