JAF internacional 2022 – Boston (EUA)

JAF internacional 2022 - Boston (EUA)

Les Jaf internacionals son les Jornades d’Aprenentatge Fora que els alumnes de 3r i 4t de l’ESO fan cada curs amb alguna de les institucions dels Estats Units amb les quals l’Escola manté una aliança pedagògica.

Durant les setmanes que els nostres alumnes passen als Estats Units potenciem les següents competències:

• Pensament crític i resolució de problemes
  • Col·laboració entre companys, empatia i lideratge
  • Agilitat i adaptabilitat
  • Iniciativa i esperit emprenedor
  • Responsabilitat
  • Accés i anàlisi de la informació
  • Curiositat i imaginació
  • Comunicació oral i escrita eficaç en anglès

Aquest curs farem les JAF Internacionals a Boston en col·laboració amb els següents partners de l’Escola:

Els nostres alumnes dels grups Panda (14 anys) i Compostador (15 anys) realitzaran les següents activitats del 25 d’abril fins el 13 de maig:

Dia 25 d’abril

Arribada a Boston i trasllat dels alumnes a les famílies d’acollida.

Dia 26 d’abril

Visita a la ciutat de Boston i a Arnold Arboretum

Dia 27 d’abril

Visita al MIT, Harvard i a Aura Biosciences Inc acompanyats per en Ken Morse. Aquestes visites les farem conjuntament amb alumnes i mestres de les escoles Acera i Beaver.

Dia 28 d’abril

A partir d’aquest dia fins el 12 de maig els alumnes del grup Panda s’incorporen a la dinàmica diària d’Acera School i finalitzaran el projecte iniciat setmanes abans amb els alumnes d’Acera: el projecte BB2037, que busca que els alumnes de les dues escoles imaginin com seran les cases sostenibles de les seves ciutats d’aquí a 15 anys.

Els alumnes de 4t de l’ESO realitzaran un Hackathon amb el Dr. Rafiq Abdus-Sabur de The Empowered Brain Institute a les instal·lacions del Cambridge Innovation Center. Utilitzaran la plataforma Unity per crear un projecte de realitat virtual.

Dia 29 d’abril

Taller al MoS del grup Compostador conjuntament amb alumnes d’Acera School.

Dies 2 a 6 de maig

El grup Compostador realitzarà tota la setmana un taller amb alumnes de la Beaver School a les instal·lacions d’aquesta escola.

El taller serà impartit per Alison Earnhart i Chris Rogers del CEEO Tufts University.

Dies 9 a 12 de maig

Els nostres alumnes del grup Compostador crearan i realitzaran un taller de 4 dies per alumnes de 10 anys d’Acera School a les instal·lacions d’aquesta escola.

L’objectiu és consolidar els aprenentatges de la setmana anterior amb els alumnes de Beaver i l’equip de CEEO Tufts University i traslladar-los a alumnes més petits i totalment en anglès.

Dia 13 de maig

Festa de comiat en un parc de Boston amb alumnes, famílies i els mestres de les escoles d’Acera, Beaver i L’Horitzó.