Entrevistem al responsable del Punt Verd Mòbil

Aprofitant que anem al Punt Verd a portar els residus que hem anat recollint i dipositant al nostre Punt Verd de l’Escola, hem volgut conèixer més els seus responsables i fer-los unes preguntes sobre aspectes més concrets del funcionament del Punt Verd i també sobre aspectes més personals d’un d’ells.

Li vam poder fer una entrevista a un dels responsables que havíem preparat entro tot el grup Greenpeace (9 anys). A l’Escola vam treballar el que és una entrevista i quines característiques té. Vam preparar l’entrevista com un treball col.lectiu, on tots i totes vam poder redactar les preguntes que més ens van agradar i interessar, posteriorment ho vam redactar en un document per tenir un bonic resultat.
L’entrevista feta la compartirem a la Revista de l’Escola on tothom podrà llegir-la i saber-ne més sobre el Punt Verd Mòbil Escolar i un dels seus responsables, el senyor David, que ens va atendre molt bé i va tenir molta paciència amb nosaltres.
Va ser molt divertit posar-nos a la pell d’uns entrevistadors i entrevistadores!

Entrevistem al responsable del Punt Verd Mòbil