Els alumnes dels Grups Panda i Compostador (14 i 15 anys) estan de ple en les JAF internacionals a Boston (EUA)

Els nostres alumnes de tercer i quart de l'ESO estan en Acera School (Boston)

Estem de ple en les Jaf internacionals a EUA. Els alumnes dels Grups Panda (14 anys) i Compostador (15 anys) estan gaudint d’una gran i única experiència a Boston.

Gràcies als nostres partners Acera School, CEEO Tufts University, Empowered Brain Foundation, MoS (Museu de la Ciència de Boston), els nostres alumnes estan realitzant unes activitats i tenint unes vivències úniques que els estan ajudant a assolir els objectius dissenyats i a desenvolupar un gran nombre de competències (pensament crític i resolució de problemes, col·laboració entre companys, empatia i lideratge, agilitat i adaptabilitat, iniciativa i esperit emprenedor, responsabilitat, accés i anàlisi de la informació, curiositat i imaginació, comunicació oral i escrita eficaç en anglès, etc).