Skip to main content

Dibuixar per veure, veure per dibuixar?

Dibuixar per veure, veure per dibuixar?

Estem envoltats de moltes coses de les quals potser no ens fixem prou. Seguim aprenent a observar tot allò que ens envolta fent servir els sentits, i cadascú dels alumnes del Grup Tsunami (10 i 11 anys) ha intentat dibuixar fixant-se en els detalls.

Hem aprofitat una sortida de l’Escola per fer-ho.

Seguint unes pautes comprenem els processos de percepció i representació i traduïm la realitat visual al llenguatge representatiu: s’aprèn a observar i a sintetitzar, es desenvolupa la creativitat i la sensibilitat. Aprendre a mirar i a observar amb la màxima precisió de detall són competències fonamentals que cal adquirir.
Gaudir de la natura i a la vegada fer observació atenta uneix molts aspectes de l’aprenentatge.

Dibuixar per veure, veure per dibuixar?

Dibuixar per veure, veure per dibuixar?