Les formigues

Des de principi de curs, el Grup Terra (3 anys) ha estat fent un projecte. A partir de la curiositat d’una nena que es va trobar una formiga i que es va preguntar, d’on surten les formigues?

Hem observat les formigues que han viscut en un formiguer que vam construir. Hem vist com fan els camins, com la reina pon els seus ous, com les obreres cuiden les noves formigues i com emmagatzemen el menjar. Al llarg de l’hivern, hem pogut veure com hivernaven i ara, amb la primavera, com han tornat a sortir.
Aquests coneixements els hem pogut enriquir quan un nen del Grup Greenpeace (9 anys) ens ha explicat el seu Projecte lliure en el que també investigava les formigues.
Compartir aprenentatges amb altres alumnes de l’Escola contribuim a refermar coneixements i donem espai per a que se sentin protagonistes d’una feina meravellosa que han aconseguit, entre moltres altres coses.

Les formigues