Any i anys… de papiroflexia!

Any i anys... de papiroflexia!

A l’Escola celebrem els aniversaris de totes i tots els alumnes.

Reflexionem constantment les activitats, materials i pedagogies per al bon desenvolupament emocional dels infants i per això també donem valor pedagògic a la celebració d’aniversaris.
La celebració dels aniversaris és un moment molt important, és la manera de rememorar el dia del naixement. Acompanyem els alumnes en el seu desenvolupament i això comporta també verbalitzar, tant les accions que acompanyen la celebració, com els sentiments i emocions que generen i per això ens centrem en què tots els nens i nenes se sentin inclosos i tinguin un dia en el qual se’ls reconegui que s’estan fent grans.
La nostra proposta és realitzar una postal, un gest especial, que a cada grup es fa d’una manera diferent, i també ho publiquem al “Llibre de vida” perquè tota l’Escola s’assabenti d’aquesta data.