Roses, orquídies, margarides, tulipes…

El Grup Mediterrani (4 i 5 anys) ha sortit a conèixer el barri dins del marc de les Sortides per Barcelona amb l’objectiu de conèixer l’entorn de l’Escola i explorar els oficis, concretament hem visitat una floristeria.

Els nens i nenes van poder conèixer de prop els professionals de la floristeria i entendre la importància i el funcionament de la seva feina. Hem parlat sobre els diferents tipus de flors que hi venen, tot ampliant vocabulari alhora que rebien estímuls sensorials. També hem comparat diferents floristeries, observant les semblances i diferències.

Aquesta aproximació educativa centrada en el barri i els oficis és enriquidor pels alumnes. Així com la importància de connectar les escoles amb les petites empreses locals per enfortir els llaços comunitaris i promoure una educació pràctica.