St. Jordi al CC Vil·la Florida

El centre cívic del districte de Sarrià-Sant Gervasi ha triat els guanyadors del V concurs de microrelats del CC Vil·la Florida (@ccvilaflorida ) 2024.

Entre els guanyadors de la categoria d’alumnes de 1r i 2n d’ESO està l’Elorn Daquinta, premi del Jurat Popular pel seu text «Falso villano» i la Noel Torent, premi atorgat pel Jurat Professional pel seu text “El camí per arribar a la pau”. I entre els guanyadors de la categoria d’alumnes de 3r i 4t d’ESO,  l’Hugo Sanz, premi del Jurat Popular pel seu text “Caminos cruzados” i l’Ariadna Gállego, premi del Jurat Professional pel seu text “Vermells”.

Ja s’ha convertit en una tradició a la nostra Escola escriure relats per la festivitat de Sant Jordi i participar en aquest concurs amb uns excel·lents resultats.

Felicitem els guanyadors i guanyadores i els animem a continuar endinsant-se al món literari a través dels seus texts de creació!