Ir al contenido principal

A la tardor fulles, castanyes i caragols amb banyes

Els alumnes del Grup Llonganissa (6 i 7 anys), hem donat la benvinguda a la tardor. Ens hem adonat que els dies comencen a escurçar-se i les temperatures estan baixant. També ens hem fixat que les tonalitats de les fulles comencen a canviar, i alguns arbres de fulla caduca ja estan perdent el seu fullatge.

Tot seguint el Projecte Global Anual del curs (Catalunya al plat), vam parlar també sobre els aliments de temporada. Vam arribar a la conclusió que alguns els podem trobar i consumir durant tot l’any, però d’altres, com els bolets, les castanyes, les mandarines, els moniatos… costen més de trobar fora de temporada, o si més no, no resulten tan saborosos.

En el projecte artístic vam estar aprenent la cançó Calendari de tardor i vam pintar fulles amb bastonets de cotó, tot fent servir la tècnica de puntillisme que ens ajuda a desenvolupar destreses de motricitat fina.

Ja tenim ganes que arribi la Castanyada!

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.