Ir al contenido principal

Un viatge sensorial pel «Fruit del deliri»

Els alumnes del grup All (14 anys) i Oli (15 anys) han participat en una activitat creativa on han treballat amb aquarel·les per dibuixar diferents fruites. A més del dibuix, han hagut de designar diversos adjectius que descrivissin aquestes fruites, desenvolupant la seva capacitat d’observació i expressió visual. Un cop finalitzades les il·lustracions, han relacionat cada fruita amb una cançó del CD «Fruit del deliri» d’Oques Grasses, fent una connexió entre les sensacions visuals i les emocions que transmet la música.

Aquesta activitat no només els ha permès explorar diferents tècniques plàstiques, com l’ús de l’aquarel·la, que fomenta la precisió i la creativitat a través del color i la textura, sinó que també ha contribuït a enriquir el seu coneixement de la música catalana. Això és molt important, ja que els ajuda a valorar la riquesa cultural pròpia, a descobrir noves referències musicals del territori i a desenvolupar una sensibilitat cap a la música local.

A més, el fet de relacionar la música amb la plàstica els ha ajudat a entendre com les disciplines artístiques es complementen i interactuen, enriquint el procés creatiu i el significat de les seves obres. Conèixer diverses tècniques plàstiques els permet expressar-se de manera més completa i desenvolupar una sensibilitat artística i cultural més àmplia.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.