Ir al contenido principal

L’aigua i els seus secrets!

El Grup Vainilla (8 anys), ha iniciat el Projecte de Recerca Autònom (@pr ) a partir d’una pregunta: Per què la pluja és dolça i l’aigua de mar és salada?

Amb aquest projecte volem promoure l’autoaprenentatge, la cooperació, el mètode científic, el treball en equip… aspectes claus per potenciar les capacitats personals.

Amb mostres d’aigua que hem portat de diferents rius i mars, estem fent experiments de salinització, d’evaporació…

Mitjançant l’observació i la recollida de dades, pensem que podrem donar resposta a la nostra fascinant pregunta.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.