Ir al contenido principal

L’art de la natura

Els alumnes del Grup Crema Catalana (4 i 5 anys) han posat a prova la seva creativitat amb una creació artística de l’hivern.

Hem parlat de la nostra vestimenta, de la vegetació, els animals, el clima… Això ens ha portat a descobrir els colors càlids i freds.

A través de la pintura combinada amb altres tècniques, han representat els matisos freds de la temporada, com el blanc de la neu, el blau del cel d’hivern i els grisos dels dies més ennuvolats.

Aquests dies hem observat i experimentat les característiques de la tardor i els canvis que es donen quan arriba la nova estació de l’any. D’aquesta manera es fomenta la percepció sensorial dels nens i nenes, ajudant-los a reconèixer els colors i les textures de l’hivern a través del joc i l’experimentació.

L’objectiu no és només que els infants treballin les habilitats artístiques, sinó també que desenvolupin una connexió emocional amb l’entorn natural que els envolta.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.