Dins el projecte de l’Escola, els alumnes comencen a treballar el pensament computacional des de ben petits. Fan Scratch, Robòtica, Python, AI… i tot estretament relacionat amb l’art i l’ètica.
En aquest cas, els Grups Vainilla (8 anys) i Xocolata (9 anys) segueixen explorant l’apassionant món de la programació amb els seus Codey Rockys.
Després d’adquirir els coneixements previs necessaris, els alumnes donen ordres als robots perquè efectuin diferents moviments, direccions, etc. treballant en parelles i fomentant així l’aprenentatge autònom.
Cada parella sap com iniciar sessió en els seus comptes, accedir al programa i connectar els robots de manera independent, desenvolupant així habilitats tècniques i de resolució de problemes.
Les sessions estan dividides en quatre parts: Connectar, on s’introdueixen els temes clau; Construir, on creen un model físic que representa la seva idea; Contemplar, on revisen el model creat; i Continuar, on reflexionen sobre com millorar les seves propostes.
Amb aquestes activitats preparem els nostres alumnes per desenvolupar-se plenament en el món tecnològic i ètic del futur.