Ir al contenido principal

Explorem el món dels triangles!

El Grup Rostit (10 anys) ha estat immers en un projecte molt interessant amb segments de diferents longituds. Han utilitzat material manipulatiu per construir tot tipus de triangles i, gràcies a les seves observacions, han descobert la desigualtat triangular: aquella condició tan especial que fa que tres segments formin un triangle.

A més, han après a classificar els triangles segons els seus costats i angles, ampliant el seu coneixement geomètric de manera pràctica i divertida.

Així és com a l’Escola donem vida a les matemàtiques.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.