Ir al contenido principal

Ja han sortit les papallones

Els infants de 6 i 7 anys han viscut una experiència fascinant a l’hort escolar iniciant un projecte sobre la metamorfosi. Vam descobrir erugues darrere de les fulles dels bròquils, les vam traslladar a un terrari i les vam alimentar amb fulles de bròquil, col i bròcoli. Els infants van observar com les erugues creixien fins a formar crisàlides, que després es van obrir per revelar papallones. Onze papallones van emprendre el vol en la primera alliberació, encara que l’endemà van néixer més.

Quan algunes papallones no volien sortir immediatament, possiblement per la fredor i la pluja, vam investigar-ne les necessitats i vam descobrir que es podien alimentar de fruita madura. Els infants van preparar una papilla especial per mantenir-les fortes fins que, amb l’arribada del sol, gairebé totes van volar. Aquesta activitat va ser una oportunitat única per conèixer el cicle de vida de les papallones i una vivència enriquidora que difícilment oblidaran!

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.