Ir al contenido principal

Educació afectivo-sexual a l’ESO

Avui hem començat el cicle de tallers d’educació afectivo-sexual amb els alumnes del Grup Mel (12 anys).

En aquest taller s’ha generat un espai on hem pogut parlar dels canvis que es produeixen durant la pubertat, tant a nivell físic, com emocional, social i cognitiu. L’objectiu d’aquest taller, dinamitzat per professionals en l’àmbit, ha estat fomentar el respecte cap a un mateix i cap els altres, així com afavorir l’autoconeixement i la reflexió sobre com se senten i com son les seves relacions interpersonals.

Els alumnes han participat activament en una activitat en grup, creant un mural on han representat els canvis que estan experimentant a través de dibuixos i paraules. Així mateix, han compartit reflexions sobre la pressió estètica i les actituds que poden fer mal i que volen evitar en les seves relacions.

A través d’aquest taller, també hem resolt dubtes i curiositats sobre les relacions afectives i la sexualitat, promovent un ambient de confiança  seguretat per a tots i totes.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.