Ir al contenido principal

El món de la vela

El Grup Canelons (10 i 11 anys) ha viscut una experiència inoblidable al Club Nàutic de Barcelona. Després de pujar a bord dels velers, els infants han rebut una explicació detallada sobre el funcionament de la vela i com s’agafa el timó. Amb molta emoció, cadascú ha tingut l’oportunitat de conduir el vaixell durant una estona i posar en pràctica els coneixements apresos.

També han après la importància del contrapès per mantenir l’equilibri de l’embarcació, i s’han penjat amb valentia per aconseguir-ho!

Finalment, han tornat cap al port, cansats, però molt contents per l’experiència viscuda. Sense cap dubte, ha estat una jornada plena d’aprenentatges que recordaran durant molt de temps.